פרופסור ינקל וד"ר אליס גבט

פרופסור ינקל גבט

ד"ר אליס גבט

אליס וינקל נולדו בצרפת ועלו לארץ בשנת 1995. ב2001 הוסמכו שניהם כבוגרי ביה"ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים.

פרופסור ינקל גבט מתמחה בשחזורים מורכבים ושתלים דנטליים. כמו כן, הוא מדען בעל תואר שני (M.Sc.) ושלישי (Ph.D) על מחקרו בביולוגיה של עצמות ושתלים, והוא פרופסור לרפואה ומנהל מעבדת מחקר בנושאים אלו בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. אחרי הלימודים ברפואת שיניים, הוא סיים תוכנית מתקדמת של 2.5 שנים בשיקום הפה וסיים השתלמות בת שנתיים בשתלים דנטליים במרכז ההשתלות של ביה"ס לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה.

ד"ר אליס גבט היא רופאת שניים אדיבה ואחראית למטופלים בכל גילאים עם יותר מ20 שנות ניסיון. כמו כן היא מוסמכת בסדציה פומית לילדים טיפולים אסטטיים ע"י אוניברסיטת דרום קליפורניה לרפואת שיניים שם לימדה במסגרת המחלקה לטיפולי שורש במשך שלוש שנים.

ד"ר ינקעל וד"ר אליס גבט

ד"ר ינקעל וד"ר אליס נולדו בצרפת ועלו לארץ בשנת 1995. באותה שנה הוסמכו שניהם כבוגרי ביה"ס לרפואת שיניים של הדסה בירושלים.

ד"ר ינקעל גבט מתמחה בשחזורים מורכבים ושתלים דנטאליים. כמו כן, הוא מדען החוקר מטבוליזם של עצמות ושתלים כבר יותר מעשור באוניברסיטה העברית בירושלים ובאוניברסיטת דרום קליפורניה שבלוס אנג'לס. לד"ר גבט דוקטורט בביולוגיית שתלים וכמו כן הוא עבר הכשרה של שנתיים בהשתלת פרוטזה במרכז ההשתלות של ביה"ס לרפואת שיניים בירושלים.

ד"ר אליס גבט היא רופאת שניים אדיבה ואחראית למטופלים בשלל גילאים. כמו כן היא מוסמכת בהרדמה אוראלית לילדים ושתלים אסטטיים ע"י אוניברסיטת דרום קליפורניה לרפואת שיניים שם לימדה במחלקה לטיפולי שורש במשך שלוש שנים.

יש להם ארבעה ילדים ושישים שיניים לצחצח בכל יום.

שלחו לנו הודעה או התקשרו: 02-625-0870

השאירו את פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי