מרפאות שיניים שמציעות טכנולוגיות חדשניות

תחום רפואת השיניים התקדם מאוד מבחינה טכנולוגית. יותר ויותר רופאים מהדור החדש מטפלים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וחדשנים.  

קיימות מרפאות שיניים המציעות טיפולים באמצעות טכנולוגיות חדשניות אשר מחליפות או מסייעות לטיפולים שנעשים באופן מסורתי. תוכלו למצוא מרפאות אלה באזור מגורכם מבלי להתרחק.

תושבי אזור הבירה יכולים למצוא בירושלים את מרפאת K&J Dental office עם צוות רופאים מקצועי אשר דואג להתעדכן בכל הטכנולוגיות החדשות ומשתמש בחומרים מתקדמים ואמצעים דיגיטליים להדמיות של מערכות השיניים כדי להגיע לטיפול אינדיבידואלי מדויק.

תושבי אזור הצפון ועפולה המעוניינים בטיפולי שיניים ברמה טכנולוגית גבוהה יכולים למצוא רופא שיניים בעפולה. מרפאת שיניים בעפולה של ד"ר טל אליהו עושה שימוש בחומרים וטכנולוגיות חדשניות לספק טיפולים איכותיים התורמים לבריאות חלל הפה של המטופלים.

היתרונות בטיפול שיניים באמצעות הטכנולוגיות החדשות

תכנון. כמו בכל תחום, תכנון וביסוס תשתיות הוא חלק חשוב שלרוב משפיע ישירות על איכות התוצאה הסופית. שימוש במחשבים ובטכנולוגיות חדשניות להדמיית מערכת השיניים, לתכנון שלבי הטיפול וכן להדגמה של המראה הסופי של השיניים מקל על בניית תוכנית הטיפולים אצל רופא השיניים.

דיוק. לדיוק משמעות גדולה בטיפולי השיניים, בעבר הדיוק היה תלוי  אך ורק בידיו הטובות של רופא השיניים. המכשור והסריקות הדיגיטליים  מסייעים ומאפשרים לרופא השיניים להגיע לדיוק מירבי ולמנוע טעויות במהלך הטיפול או בזמן הכנת המבנים הדנטליים וכתוצאה מכך, התייעלות תוצאות הטיפול.  

מהירות. האמצעים הטכנולוגיים מקצרים את תהליך בניית דגמים דנטליים. הם מאפשרים ביצוע מדידות והכנת דגמים של השיניים במהירות יחסית. אין צורך בשליחה מרובה של  דגמים למעבדה והתהליך מתייעל ומתקצר. 

זמינות. הטכנולוגיה החדשנית ברפואת השיניים אינה עוד עניין לרופאי שיניים הממוקמים גיאוגרפית באזורים יוקרתיים אלא היא זמינה ונמצאת בשימוש במרפאות רבות גם באזורים הנחשבים פריפריה. לדוגמא, אם אתם גרים באזור הצפון תוכלו למצוא שירותים של רופא שיניים בעפולה.

איזה טכנולוגיות חדשניות נוכל למצוא בשימוש של מרפאת השיניים

שימוש בחומרים מתקדמים. הנדסת החומרים הולכת ומתפתחת והיום נמצאים בשימוש רופאי השיניים חומרים מתקדמים המוכיחים עצמם כעמידים לאורך זמן. הטיטניום והזירקוניה משמשים בייצור השתלים הדנטליים ונותנים תוצאות חזקות ואסתטיות טובות.

שימוש בסיבי זכוכית בעלי תכונות של חוזק ועמידות לאורך זמן ונמצאים בשימוש בתעשיית החלל. טובים במיוחד להשלמת שיניים ולביצוע סתימות גדולות

סורק אינטרה אוראלי. מכשיר המאפשר לקחת מידות בחלל הפה באופן דיגיטלי ומאד מדויק. באמצעות הסורק ניתן להראות ולהסביר למטופל את המתרחש בחלל הפה.

השתלות שיניים. תהליך שרובו עושה שימוש באמצעים דיגיטליים חדשניים. ביצוע התכנון השיקומי על גבי מחשב והרופא משתמש בסד כירורגי שקוף מיוחד לסיוע בתהליך. שימוש בהדמיות והדפסות תלת ממד כדי לדייק ככל האפשר בבניית השתלים והתאמתם לפיו של המטופל.

 

לסיכום, אמצעים דיגיטליים וחדשניים נמצאים בשימוש מרפאות שיניים, מקלים על הטיפול, הופכים אותו למדויק, יעיל, מהיר וזמין בכל מקום, במרפאה בירושלים או אצל רופא שיניים בעפולה.