רפואת שיניים מונעת:

בדיקה שנתית וחצי-שנתית:

כדי לשמור על שיניים בריאות, חשוב להיבדק על ידי רופא שיניים כל שישה חודשים לשם ניקוי, ופעם בשנה להבדק בעזרת צילומי רנטגן.

צילומי רנטגן דיגיטליים:

צילומים דיגיטליים הם טכניקה חדשה שמשתמשת ב- 80% פחות קרינה מאשר צילום על פילם. התמונה הדיגיטלית מופיעה מיד.

טיפול מניעתי קבוע של הסרת אבנית וליטוש:

טיפול קבוע של שיננית להסרת אבנית וליטוש מסייעים בשמירה על שיניים וחניכיים בריאות, ועל חיוך לבן. טיפול הסרת אבנית מסיר את מה שלא יורד בהברשה במברשת שיניים. ליטוש מסיר כתמי קפה, תה, סיגריות ויין אדום. אנו ממליצים על הסרת אבנית וליטוש כל שישה חודשים לפחות.

חומרי איטום:

חומרי איטום שיניים מהווים מחסום המגן על השיניים מפני עששת. בדרך כלל אוטמים את משטחי הלעיסה של השיניים האחוריות (טוחנות וטוחנות קדמיות), נגד עששת שעלולה להתפתח בחריצים העמוקים. הטיפול מועיל למבוגרים, אבל הוא יעיל במיוחד לילדים. אם אוטמים את השיניים הטוחנות מיד לאחר בקיעתן, יש פחות סיכוי שחיידקים יוצרי עששת יפלשו לשיניים.

סדי לילה להשחזה/ הידוק שיניים:

חריקת והידוק שיניים הם הרגלים שכיחים הגורמים לשחיקה של משטחי הנשיכה של השיניים. לעיתים השן נשחקת עד כדי כך שהנדטין נחשף, והשן הופכת להיות רגישה ביותר. חריקת והידוק שיניים עלולים לגרום לשבירת קצות השיניים הקדמיות, ולגרום לשיניים להראות קצרות יותר ויותר עם הזמן. לפעמים מתלווים להרגלים האלו כאב פנים, לאות ובעיות נלוות. סדי לילה עשויים לעזור למניעת שחיקת השיניים ולשמירה על TMJ מפני נזק.

שלחו לנו הודעה או התקשרו: 02-625-0870

השאירו את פרטיכם כאן ונציג יחזור אליכם בהקדם האפשרי