מניעת ריח רע מהפה

ריח רע מהפה יכול להיות דבר מביך מאוד, ובמקרים מסוימים עלול לגרום אפילו חרדה. זה לא פלא שרוב המדפים בחנויות מפוצצים בסוגי מסטיקים מכל הסוגים, מנטה, מי פה ומוצרים אחרים שנועדו להילחם בריח רע מהפה. הבעיה היא שרבים מהמוצרים האלה הם רק אמצעים זמניים ולא פותרים את שורש הבעיה.

 

מזונות מסוימים, מצבים בריאותיים והרגלים רעים הם בין הגורמים הרבים לריח רע מהפה. במקרים רבים, ניתן לשפר את ריח רע מהפה עם היגיינת שיניים נכונה ועקבית. אם טכניקות טיפול עצמי פשוטות לא פותרות את הבעיה, אנו ממליצים לראות רופא השיניים כדי להיות בטוח שהמצב לא יחמיר.

 

תסמינים ריח רע מהפה משתנים, בהתאם למקור או הגורם הבסיסי. יש אנשים שמודאגים יותר מדי לגבי הנשימה שלהם כשהם מדברים עם אחרים, בעוד לאחרים יש ריח רע מהפה ואינם יודעים זאת.

 

מתי כדאי לראות רופא?

 

אם יש לך ריח רע מהפה, תחילה בדוק את הרגלי היגיינת הפה שלך. נסה לבצע שינויים באורח החיים, כגון צחצוח השיניים והלשון לאחר אכילה, באמצעות חוט דנטלי, שתיית הרבה מים.

 

אם את ריח רע מהפה נמשכת לאחר ביצוע שינויים כאלה, כדאי לראות את רופא השיניים. אם רופא השיניים שלך חושד שמצב חמור יותר גורם לריח רע מהפה שלך הוא כבר ידע איך לאבחן ולטפל בבעיה הזאת.