טיפול יישור שיניים למבוגרים, באיזה גיל עוד אפשר להתחיל? - K&J Jerusalem Dentist

אם נדבר ישר ולעניין – אז כן, ניתן לעשות טיפול יישור שיניים בכל גיל! על פי איגוד האורתודנטים האמריקאי מספר האנשים מעל גיל 18 שעוברים טיפולי יישור שיניים מסיבות קוסמטיות ובריאותיות כאחד עולה ברוב המדינות המערביות. אין שום סיבה להתפשר על חיוך לא סימטרי ולהרגיש חוסר ביטחון לגבי בריאות הפה שלכםכיום ישנם פתרונות למבוגרים השמים דגש על אסתטיקה ומינימום הפרעה בחיי היום יום.

מרפאת השיניים קיורר ג'קסון הממוקמת בלב ירושלים מציעים טיפולי שיניים מתקדמים ושירותי רפואת שיניים דחופה. במרפאה של ד"ר קיורר וד"ר ג'קסון תמצאו צוות ששם דגש על מתן מעטפת שלמה לכל מטופל עם מענה אישי והסברה על כל הליך והליך, טכנולוגיות מתקדמות ושנים של ניסיון של טיפולים ברמה הגבוהה ביותר.

מדוע חשוב בגיל "מבוגר" (מעל 30) להתייעץ עם רופאי שיניים על יישור שיניים

בעולם מושלם השיניים שלנו היו גדלות ישרות, אחידות וללא רווחים. אך לצערנו הרבה "מבוגרים" מעל גיל 30 סובלים מבעיות של שיניים עקומות ומחפשים פתרון קבוע. עולם הרפואה הדנטלית מציע המון אפשרויות וטיפולים לבעיות אורתודנטיות שנחבאות בחלק הפנימי של הפה ולא בולטות לעין ולכן חשוב להתייעץ עם רופא מומחה מנוסה על מנת להבין מה האופציות העומדות בפניך ומהו הטיפול האידאלי עבורך.

חשוב מאוד לשאול את האורתודנט על תופעות הלוואי הצפויות לאחר הטיפול כמו כאבי חניכיים, כאבים ועייפות בעצמות הלסת, בעיות בדיקציה וכו'. למרות שזה אולי נשמע לא נעים אבל זה בהחלט שווה חיוך מושלם ושיניים מלאות.


כל מטופל ותשובה לשאלה בהתאם לבריאות הפה שלו 

כשמדובר על טיפולים אורתודנטים, מבוגרים תמיד מעדיפים טיפולים מהירים וכאלה שלא מפריעים לשגרה היומיומית – "ללכת עם ולהרגיש בלי"…והחדשות הטובות שכיום בהחלט יש פתרונות חדשניים לכך כמו גשר בלתי נראה, פלטות נשלפות ועוד. הפגישה המקדימה עם האורתודנט והבדיקה הראשונית של מצב הפה תוכל לתת לו תמונת מצב של הפה וכן לאפשר לאורתודנט לקבוע איזה טיפול ניתן לעשות ולהבין איזה תהליך ייקח הכי פחות זמן בשביל להשיג את המטרה המיוחלת – חיוך מושלם.  

חשוב לזכור שכל מקרה לגופו ולכן חשוב שהרופא המטפל יהיה קשוב לרצונות שלכם ויסביר על כל האפשרויות העומדות בפניכם בהתאם למצבכם הבריאותי. 

כדי למצוא אורתודנט טוב – תבקשו המלצה מרופא השיניים שלכם

כמו בכל דבר, איכות הטיפול מאוד תלויה באדם אשר מבצע אותו, ישנם הרבה אורתודנטים טובים אבל כדי למצוא את הרופא המושלם שתרגישו בנוח אתו (במיוחד כשמדובר על תהליך כה ארוך ויקר) כדאי לבקש המלצות ממקורות אמינים. אם אתם מטופלים לדוגמה באזור השרון, תוכלו לבקש המלצה של רופא שיניים בהרצליה שעובד מול אורתודנטים מקצועיים בסביבה. 

דבר נוסף, תמיד תדאגו לבצע מחקר מעמיק אודות כל המלצהאל תלכו לאורתודנט לפני שבדקתם בעצמכם מה הניסיון שלו, אם יש לכם מקרה מורכב, אז בדקו מולו אם הוא כבר טיפל בבעיות כמו שלכם. בנוסף, אנשים רבים מבקשים לדבר עם מטופלים לשעבר כדי לבדוק את שביעות רצונם. 

בשורה תחתונה, יישור שיניים בגיל מבוגר הוא בהחלט אפשרי וכדי שתוכלו ליהנות מהתוצאות הטובות ביותר, יש להתאים את הטיפול בהתאם למצבכם הבריאותי ולבצע אותו אצל אורתודנט בעל מוניטין, גם אם זה לשלם קצת יותר יקר – התוצאות יהיו שוות את זה. 

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן