יישור שיניים בירושלים – קדמת הטכנולוגיה

כולנו רוצים שלילדינו יהיה חיוך יפה עם שתי שורות שיניים ישרות והמון ביטחון עצמי. אנחנו הולכים איתם לרופא השיניים ומסבירים להם שעל אף שהטיפול הוא ממושך ולעיתים קרובות אף כואב ולא נוח, כדאי להתאמץ כדי להשיג את זה.

תהליך יישור שיניים הוא כבר מזמן לא נחלת הילדים ובני הנוער, וגם מבוגרים חושקים בחיוך אסתטי וישר שיניים ופונים אל רופא השיניים לעבור את התהליך כדי להרגיש בנוח עם עצמם ולשפר את .

תחום רפואת השיניים התקדם מאוד ורופאי שיניים בירושלים אימצו טכנולוגיות חדשניות שהפכו אותם למובילים של קדמת יישור השיניים בארץ.

יישור השיניים המסורתי – Out

אחת הבעיות בטיפול השיניים המסורתי באמצעות גשר היא חוסר האסתטיקה ואי הנוחות הנגרמת בחלל הפה למטופל.

יישור שיניים מסורתי מתבצע על ידי הרכבת קוביות (סמכים) אשר עשויים ממתכת, פלסטיק או סיליקון, על החלק החיצוני של השיניים. בין הקוביות עובר חוט מתכת והן מחוזקות בגומיות. הגשר שנוצר נותן תחושה של מראה לא נעים ולעיתים אף מפריע בדיבור ובלעיסת מזון.

יישור שיניים בלתי נראה – In

רופאי שיניים בירושלים משתמשים בטכנולוגיה חדשנית ליישור שיניים. הטכנולוגיה מאפשרת טיפול שאינו נראה כלפי חוץ, ללא כאבים על יד שימוש בסדי יישור שיניים בלתי נראים, כמו בשיטת Invisalign.

איך מתבצע התהליך?

הדמיה של תהליך הטיפול. מדידה של סגר הפה ומערכת השיניים באמצעות הדמיה תלת ממדית והכנת טיפול וירטואלי המדגים את שלבי הטיפול והתוצאות הרצויות בסופו.

ייצור סדרת סדים שקופים. בהתאם לתוצאות ההדמיה, המעבדה מייצרת סדרה של סדים שקופים המותאמים לשלבי הטיפול השונים.