3 טיפולי אסתטיקה דנטלית וקוסמטית לחיוך קורן

3 טיפולי אסתטיקה דנטלית וקוסמטית לחיוך קורן               

אחרי השמלות הנוצצות והחליפות הבוהקות, כוכבי הוליווד מתהדרים בחיוך מושלם. הם מגיעים איתו לטקסים ובכורות סרטים וגורמים לכולנו לקנא. חיוך קורן ובריא הוא הדרך הכי טובה להציג את עצמנו לעולם והוא המראה המדויקת למי שאנחנו. באמצעות טיפולי אסתטיקה שונים, מטיפולי שיניים ועד לטיפול מתקדם כמו מתיחת פנים טבעית, אפשר לשפר את החיוך ולהפוך אותו לצחור וקורן יותר.

הנה שלושה טיפולים אסתטיים וקוסמטיים שישדרגו את החיוך שלכם

הלבנת שיניים:

אחד הטיפולים המומלצים ליצירת החיוך המושלם הוא הלבנת שיניים. שוק הקוסמטיקה עמוס בתכשירים שונים, ממשחות שיניים ועד ערכות ביתיות להלבנת שיניים שמבטיחים תוצאות טובות.

לצד הטיפולים הביתיים שלרוב לא מספקים תוצאה מושלמת בגלל ריכוז נמוך מאד של חומרים פעילים, מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים ולהגיע לטיפולי הלבנת שיניים במרפאה.

רופא השיניים המתמחה בהלבנות שיניים ידע להתאים את הטיפול למצב השיניים בצורה הרבה יותר יעילה מכל התכשירים הקנויים.

מתיחת פנים טבעית:

צמד המילים "מתיחת פנים" ישר שולח אותנו לחדר הניתוח והפחד מחתכים, הרדמה ושאר השלכות של ניתוח הוא ברור והוא מהווה שיקול גדול לפני כל תהליך כירורגי. היום ישנה אפשרות לעבור מתיחת פנים טבעית שמתבססת על טכנולוגיות מתקדמות, בעיקר טכנולוגיית המיקרו-קארנט.

הטכנולוגיה הזו מספקת הזדמנות לשפר את מראה הפנים והחיוך באמצעות שחזור הפולסים החשמליים שהגוף מייצר במהלך החיים. השילוב בין הפולסים החשמליים ובין החדרה של חומרים פעילים לעור, יוצר זירוז של תגובות כימיות הממצקות את שרירי הפנים והצוואר, משפרות את זרימת הדם ויוצרות מראה צעיר יותר של העור – בכך אנחנו יכולים לשפר את מראה הפנים ובתוכם גם את החיוך שלנו. כל התהליך נעשה באמצעות מכשור מתקדם והטיפול לא מצריך התאוששות מיוחדת או התמודדות עם תופעות לוואי.

הטיפול המתקדם הזה מתבצע לרוב במסגרת סדרה של טיפולים, בהתאמה אישית לכל מטופלת או מטופל ובקליניקות מורשות בלבד.

יישור שיניים:

לצד מתיחת פנים טבעית וטיפולי הלבנת שיניים, אין ספק שהחיוך הקורן והאסתטי ביותר נמדד גם על פי השיניים הישרות. אם פעם סמכנו על תקופת גיל ההתבגרות כזמן הטוב ביותר ליישר את השיניים ולשפר את מראה החיוך, היום כבר ברור שיישור שיניים הוא טיפול אסתטי ושיקומי שאפשר לערוך בכל גיל.

הפחד מחיוך עטור בברזלים לא רלוונטי שכן היום יש מגוון רחב של פתרונות שונים, שהופכים את יישור השיניים להרבה יותר אסתטי – באמצעות שימוש בחומרים שקופים שלא נראים לעין.

כמו הלבנת שיניים או מתיחת פנים טבעית, גם יישור שיניים כדאי לבצע רק אחרי שבדקתם שמדובר בקליניקה או מרפאת שיניים מקצועית, עם מומחים ביישור שיניים שיכולים להציע פתרון בהתאמה אישית, לפי הגיל, מצב השיניים ושאר הטיפולים שיחד ייצרו את החיוך הקורן שאתם חולמים עליו.